20 marca 2013

Výhodný nákup

Ahojte,
dnes len tak kratučko :) Nebudem vám tu písať recenziu, na niečo, čo už poznáte minimálne z miliónov blogov, a recenzie viete už asi aj odzadu naspamäť. Ide o červenú Biodermu Sensibio H2O. Je to produkt, ktorý používam každý deň, a som s ním spokojná. Pleť ma neštípe, skôr mi ju ukľudňuje, nevadí mi ani na očiach, a najradšej s ňou odličujem práve tie. Aj keď, ak použijem gélové linky, tak radšej volím na odlíčenie dvojzložkové odličovače s olejom, ktoré mám pocit, že urobia túto prácu rýchlejšie a s menšou námahou. Ja osobne po vyčistení pleti touto micelárkou nemám pocit, že by som mala na pleti nejaký lepkavý pocit, ale viem, že niektoré to tak máte, tak preto píšem, ak by náhodou ešte niekto nepoznal túto srandu :)
Dôvod prečo vám ale píšem tento príspevok je, že teraz Bioderma nemala akciu ako zvykla mať, že 1+1 na 500ml balenie, ale teraz prišla Bioderma rovno s 1l balením, samozrejme za cenu 500ml. Viem, že táto akcia trvá už dlhšie, ale ja som na ňu natrafila len teraz, a tak vám ju dávam do pozornosti ak ste si ešte nenakúpili. Ja sa priznám, ja túto micelárku nakupujem zásadne iba v týchto akciách. Teraz mi už dochádzala, tak keď som sa dozvedela o tej to akcii rýchlo som sa išla pozrieť do lekární. Neviem prečo, ale myslela som si, že aj keď bude v 1l balení, tak aj tak bude mať to balenie rovnaký tvar. A keď som sa v lekárňach obzerala, tak som nič také nevidela. Nakoniec som sa opýtala, a zistila som, že tá veľká fľaša s pumpičkou je to čo hľadám. Obal má taký tvar, ako je napríklad z detskej rady ABCDerm Moussant.
Mne osobne takéto veľké balenie nevadí, pretože ja si aj tak z fľaštičky odlievam, pretože jednu malú 40 ml fľaštičku mám pri veciach na líčenie, a zvyšok v kúpeľni.
Cena je okolo 20€, zvyčajne ju kupujem za 20€ aj máličko centov, tentokrát ma toto balenie stálo presne 22€, a kupovala som v lekárni v Tesco Galérií v Nitre. Mali ich tam ešte dosť, takže ešte raz, ak nemáte, odporúčam :)

No nakoniec som vám ju tu aj tak dosť obkecala :D Tak mi povedzte, že či si aj vy kupujete túto vodu, a či už máte doma toto že "big" balenie?

PS: zajtra tu budeme mať porovnanie dvoch rúžov, tak prajem vám pekný deň, a ak je aj u vás tak pekne ako u nás (konečne), tak si choďte aspoň trošku užiť toto jarné počasie :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)