19 apríla 2013

Lush Mask Of Magnaminty

Ahojte, ani dnes som na vás nezabudla, a pokračujeme zelenou :) Aj keď asi by sa to po dnešnom príspevku skôr dalo nazvať Lushácky týždeň, no nevadí :)
Musíte mi to odpustiť, ale keď sú to všetko úplne super veci :) A dnešná maska na tvár je proste číslo 1 medzi maskami. Viem, mnohé tieto informácie už určite viete, ale nedá mi to, a poviem vám o nej niečo aj ja. Samozrejme, maska nemusí sadnúť každému, ale u mňa je to úplne to naj čo môžem chcieť. A tentokrát mi ju pripravil ružovolíci Dan :D

Takže začnem vôňou. Pomerne často som sa stretla s názorom, že maska nevonia. Ak nemáte radi mätu, tak asi vám teda naozaj nebude voňať, ale ja tú vôňu zbožňujem. Mne to vonia presne ako mätový čaj, ktorý mám tiež veľmi rada :D Maska má dosť hustú konzistenciu, a nezľaknite sa, tie kúsočky v nej tam majú byť, to sú namleté fazuľky. Tie vám urobia jemný píling, ale nemajte strach, žiadne škrabance nebudú. Akurát pri nanášaní to robí trošku bordel (alebo len ja som nešikovná), pretože tým, že je tá maska taká hustá, tak ako ju rozotieram po tvári, občas opadávajú kúsočky tých fazuliek. Keď ju už ale nanesiete, tak budete cítiť ako vás chladí. Mne je tento pocit príjemný, a najmä v lete :) Trošku ťažšie sa ale zmýva. Teda aspoň keď to porovnám s inými maskami, ktoré som skúšala. Ale ani to nie je nejaký veľký problém, a mňa to neotravuje, ja si túto masku užívam, pretože je to úžasne osviežujúce a pre mňa aj voňavé :) Ale teraz účinky. Určite ste počuli, že táto maska pomáha v boji proti čiernym bodkám. Ale to nám konieckoncov sľubuje snáď každý druhý krém, gél atď... Problém je v tom, že to nikdy nesplnia. Aspoň ja som na taký prípravok nenatrafila. Lenže Mask of Magnaminty funguje! Pri pravidelnom používaní naozaj zmierni čierne bodky. Tak ako aj v iných príspevkoch vám opakujem, že ani toto nie je zázrak, a čierne bodky vám nezmiznú ako šmahom čarovného prútika. Naozaj stačí ale pravidelne používať, a výsledky určite uvidíte.
Mne moja už dochádza, ale pri tomto produkte ani nerozmýšľam, že či kúpim alebo nekúpim znova, proste to viem :D škoda, že trvácnosť je len 4 mesiace, a nedá sa nakúpiť do zásoby :D inak by som si na tie masky kúpila asi špeciálne chladničku, aby som sa zas nemusela báť, že či bude zas výpadok v dodávke.

Tak a povedzte mi na túto masku názor vy. Máte, alebo sa na ňu už chystáte?

4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ahoj, masku si väčšinou kupujem keď som v Budapešti.

      Odstrániť
  2. chcem sa spýtať ako často môžem používať Lush Mask Of Magnaminty ? Na obale som sa to nedočítala :D ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak toto na obale naozaj nie je :D Myslím si, že keď sa budeš držať toho, že cca 2-3x do týždňa, tak to bude v pohode. Ja sama to tak robím ;)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)