25 apríla 2013

Sally Hansen Nailgrowth Miracle

Ahojte, dnes mám pre vás článok o mojom najobľúbenejšom podlaku.
Nailgrowth Miracle som už dlho chcela vyskúšať, a nakoniec som mu našťastie podľahla :) Priznám sa, že dosť ma odrádzala jeho cena, ktorá bola cca 8€, čo je podľa mňa dosť.Dovtedy som bola ochotná investovať do lakov väčšie sumy iba ak mi učarovala farba, ktorú viem, že inde nezoženiem. Celkovo sú mi pri lakoch na nechty nejak značky ukradnuté, buď sa mi farba páči, alebo nie. Ale pri priesvitnom laku, dokonca podlaku, na ktorý dám aj tak niečo??
No doteraz som šťastná prešťastná, že lak som vtedy cca rok a pol dozadu vzala. Vtedy sa mi nenormálne lámali nechty, ale aj tak som neverila, že mi ich nejaký lak napraví, budú rásť rýchlejšie a neviem čo všetko ešte. Prvé čo ma prekvapilo, bol objem laku :) Ako už pri odlakovači od nich som vedela, že sa vymykajú štandardu, tak tu ma to tiež pobavilo - 13,3 ml :) No ale to až také podstatné nie je, možno iba vzhľadom k cene je to pozitívum. Lak má dosť riedku konzistenciu, čo je celkom fajn. Ale čo ma úplne dostalo, je že tento lak úplne rýchlo schne. Naozaj žiadne čakačky na schnutie. Pokiaľ som si natrela jednu ruku, druhá už bola dávno suchá. Schne do veľmi pekného lesku, takže ho môžte nosiť aj sám. Ja som to tak v rámci mojej ozdravovacej kúry robila. Nanášala som ho každý druhý deň. A výsledok sa naozaj dostavil. Mne nechty rastú celkom rýchlo aj normálne, ale pri tomto laku som si naozaj všimla, že začali rásť rýchlejšie. Samozrejme, som si to nevšimla po 5 dňoch, ako sľubuje výrobca, ale tak za cca dva týždne som spozorovala rozdiel. Potom som lak už nepoužívala tak intenzívne, ale doteraz ho používam ako podlak pri každom lakovaní, a príde mi, že trošku aj predĺži výdrž laku, takže ako ste sa už asi dovtípili, tento lak vám budem odporúčať všetkými desiatimi :)
Naozaj nemám absolútne nič, čo by som mu vytkla. Môj už je dosť na spodku, takže čoskoro budem utekať pre ďalší, a odporúčam to aj vám, ak máte občas problémy s nechtami, alebo chcete aby vám rýchlejšie rástli. Mimochodom, keď som zistila aké všeliake serepetičky na starostlivosť má Sally na svojich stránkach, tak by som bola ochotná kúpiť minimálne polovicu :) Len škoda, že u nás je s tým taká bieda, a v drogérií zoženieme iba zlomok z toho všetkého. Nevadí, aspoň tento "zlatúšik" je u nás :)
 
Asi som vás vyčerpala touto esejou, ale sama som netušila, že koľko o ňom dokážem nakecať, a to som sa ešte krotila :D Tak mi povedzte, aké sú vaše skúsenosti so starostlivosťou o nechty od Sally Hansen?

4 komentáre:

  1. Starostlivosť som od nich ešte neskúšala, ale mám už tri laky a pilník :P Ale bojím sa, že len pri týchto veciach to neskončí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď toto :D že tam to nie je také jednoduché odolať :) A teraz keď sa tak v tej Dm pretŕčajú v tom veľkom stojane :)

      Odstrániť
  2. my mame doma dost zo starostlivosti, ja momentalne pouzivam nejaky modry, ospravedlnujem sa, ale nazov teraz z hlavy vazne neviem, tiez rzchlo schne, behom chvilky mozem lakovat a s kvalitou nechtov som celkom spokojna:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne toto mi vyhovuje asi najviac, že lak je suchý takmer ihneď po nalakovaní. Ja som mala už aj ten v striebornej fľaštičke, ale tento mi vyhovuje asi najviac zatiaľ.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)