20 mája 2013

Ach, tie laky...

Ahojte :)
Dlho som sa neozvala, pretože som mala nejaké zdravotné problémy, ktoré som riešila a všetko šlo bokom :) Po behačkách po lekároch som si povedala, že sa odmením, a skočila som si do drogérky :) Išla som pôvodne pre jeden lak od Sally Hansen, ktorý nemali, tak som si spomenula, že už mi došiel môj Nailgrowth Miracle, tak som si vzala ten. Zablúdila som aj pri Catrice stojan, ktorý už bol plný nových lakov, a ja som si jeden teda vybrala.
Najprv vám poviem o Sally Hansen, o ktorom som vám už písala tu. Laku som už mala na spodku toľko, že dostať ho odtiaľ je umenie, tak som doplnila zásoby. Najprv som si nič nevšimla. Rozdiel som uvidela až po nalakovaní. Z toho laku šiel po nalakovaní taký divný smrad. Neviem čím to je, pretože jeho starší predchodca to nerobil. Odlakovala som, a nalakovala znova neskôr. A zas to isté. Ale hovorila som vám, že tento lak používam ako podlak, tak som si aj myslela, že po prelakovaní nejakým iným lakom to nebude cítiť, a mala som pravdu. To je len také upozornenie pre tie, ktoré ho chcú používať samostatne bez nejakého vrchného laku. Doma som ale ešte mala fľaštičku aj od starého, tak som sa na ňu pozrela a hneď som si všimla rozdiel. Rozdielne písmo, rozdielne umiestnenie textu, a čo ma prekvapilo najviac, tak nový lak mal dobu spotreby od otvorenia o 6 mesiacov kratšiu ako starý, ktorý mal 30 mesiacov.

O nič závažné nejde, ale predsa mi to prišlo zaujímavé, a neviem či Sally Hansen zmenil zloženie, ale s tým smrádkom po nalakovaní si to mohli odpustiť, pretože to bolo cítiť aj o dva dni. Stále to však nič nemení na tom, že lakuje sa dobre, schne superrýchlo a je to moja stálica.

Ďalej si povieme o Catrice. Vybrala som si svetlunký odtieň Rosy One More Time, ktorý má jemný strieborný shimmer, ale ten je viditeľnejší vo fľaštičke ako na nechtoch. No poďme k podstate. Laky v drogérií nikdy neotváram. Ani inú kozmetiku, samozrejme, ale pravidelne v poslednej dobe vidím ako niekto otvára v drogériách aj laky. Neviem čo to niekomu pomôže keď lak otvorí, zabrindá celé hrdlo, zavrie a dá nazad do regálu. To je teraz ale jedno. Ja som si svoj odtieň vybrala, dala do košíka a išla zaplatiť. Po zaplatení som si lak hodila do kabelky a môžem ísť. Doma som večer stále chodila okolo chodby, že čo tak silno cítim zápach ako pri lakovaní nechtov. Na chodbe som mala kabelku a smrad šiel z nej. Napadlo ma, že som kupovala lak, a tak som ho z kabelky vybrala. išla som ho otvoriť, a krútim a nič. Všimla som si, že viečko nejak divne "ločká" a potiahla som dohora, a voila, lak sa otvoril. To, čo sa šróbuje na fľaštičku na nej ostalo, a ja som vytiahla vrchnáčik so štetcom. V tom momente som bola iba šťastná prešťastná, že sa mi lak nevylial do kabelky, lebo by ma asi porazilo.

Bolo mi ľúto vyhodiť ho, tak som si s ním nalakovala nechty kým nevyschol. Farba sa mi páči, štetček je v pohode, ale to krytie. Čakala som, že tri vrstvy bude treba, ale že aj po troch vrstvách bude presvitať, ma nenapadlo. Nalakovala som teda tri. Na ďalšie by som už nemala nervy. Odtieň sa mi ale páči veľmi, a to nie úplné krytie aj po troch vrstvách mi až tak nevadí. Takže som spokojná, až na to, že ešte som ho len kúpila a už bolo to viečko odlomené.

Aké sú vaše skúsenosti s týmito novými lakmi Catrice? Mali ste skúsenosť ako ja? A pri Sally Hansen máte ešte tú starú verziu, alebo novú? Ak máte tú novú, tak aj tá vaša po nalakovaní tak zapácha?

2 komentáre:

  1. my zrovna tento nemáme doma, ale je to možné, mama má tiež nejaký zo SH a tiež to cítiť..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak potom asi nejaká zložka, ktorú dávajú do viacerých lakov to robí. A evidentne to zloženie menili, pretože ten čo som mala pred tým to nerobil.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)