13 júna 2013

Rockstar Lilac

Ahojte :)
Dnes vám ukážem dva laky od Sally Hansen. Rockstar Pink mám už nejaké dva mesiace, a Lacey Lilac som dlhšie chcela, a nakoniec mi ho môj drahý kúpil :) Chcela som presne takú farbu, a zháňala som ju dlho. Vždy bol odtieň príliš tmavý, svetlý, alebo mal shimmer, no tento odtieň spĺňal moje predstavy.

Nie je to žiadna zložitá kreácia. Na tie teraz nemám ani čas, a ani veľmi chuť. Proste som nalakovala dve vrstvy Lacey Lilac (inak kryje už v prvej vrstve, ale ja som dala aj druhú), a potom som na špičky naťupkala Rockstar Pink. Ale pri tom Rockstar Pink pozor, pretože to je úplne úžasný lak, ktorý úplne kryje v dvoch vrstvách. Možno by kryl aj v jednej. Na prsteníčku mám dve tenšie vrstvy. Na tých špičkách by som ale takýto efekt nedosiahla, keďže tak dobre kryje, tak som ho rozťupkala ešte druhým štetcom dostratena.
Rockstar Pink ale neschne do hladka, čiže povrch nechtu je trošku drsný. Treba teda nadlak, ktorý zabezpečí aj väčší lesk trblietok.
Neviem ako vám, ale mne sa táto kombinácia veľmi páči. Proste sú to pre mňa dva laky, ktoré sú podľa mňa krásne, a viem, že túto kombináciu na sebe nemám posledný krát.
Akurát to odlakovávanie toho trblietavého pokladu je katastrofa, ale to sa dalo čakať.
 
Čo hovoríte na túto manikúru vy? Páči sa vám? A máte niektorý z týchto lakov?

4 komentáre:

  1. Nádherné :) taky nosím ráda takové kombinace :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja to mám rada, pretože to nie je pracné, ale efekt je super :)

      Odstrániť
  2. hlavne ten ombre efekt sa mi velmi paci!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ten efekt som volila ale aj z praktických dôvodov, pretože odlakovávať celé nechty je peklo ;)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)