09 júla 2014

Lush po taliansky

Ahojte :)
Pred nedávnom som sa vrátila z dovolenky v Taliansku, a dnes vám v krátkosti - čo si to nahováram, v krátkosti písať neviem - napíšem o návšteve talianskeho Lush obchodíku. V jedno dovolenkové búrkové doobedie sme sa s drahým vybrali do jedného mestečka na nákupy, lebo sedieť na hotelovej izbe sa nám nechcelo. Ja som sa pôvodne tešila na nákupy v Udine, na ktoré sme sa chystali pri spiatočnej ceste, ale ani tu som neobišla naprázdno. Keď sme si tak blúdili po nákupnom centre - ktoré bolo vďaka počasiu dosť plné - tak som zacítila známu vôňu. Tú vôňu mám veľmi rada, ale myslela som si, že ma moje čuchové bunky asi klamú, lebo takto vonia iba Lush obchodík. Som dievča akčné a pred príchodom do centra som si pozrela zoznam obchodov v ňom, a Lush som si tam nevšimla. No keď som za rohom odkiaľ sa vôňa ťahala zbadala biele na čiernom - LUSH, tak som bola hneď vo vnútri. Musím vám niečo povedať. Tam bola tá najmilšia a najzlatšia predavačka akú som kedy stretla - priateľská, nevtieravá. Komunikovali sme v angličtine, keďže v taliančine sa viem asi tak akurát pozdraviť :) Hneď z príchodu sa ma opýtala, či Lush poznám, a keď som jej pritakala, tak sa ma spýtala, že či si chcem pozrieť sortiment sama, alebo či mi môže ukázať novinky. Ako sme tak pozerali novinky, tak sme sa celý čas rozprávali, na každom kúsku oboch rúk som bola "pomasážitkovaná" iným masážitkom a ešte ako sa mi to páčilo! :)  Musím priznať, že v ani jednom Lush obchodíku som sa zatiaľ nestretla so zlým prístupom, ale na túto slečnu nezabudnem. Ochotne mi všetko ukazovala, a vôbec som nemala pocit, že si niečo musím kúpiť - aj keď som vedela, že si kúpim :). Kiež by takých predavačiek bolo viac!
 

Vedela som, že si určite potrebujem dokúpiť moju stálicu - Mask Of Magnaminty. Slečna mi povedala, že maska má vynovené zloženie, v ktorom je teraz veľa medu, ktorý z masky je aj cítiť. Predtým som vám v článku o tejto maske písala, že mi vonia ako mätový čaj. Teraz vonia ako mätový čaj pooooriadne osladený medom :D - a nebránim sa tomu :) Okrem vône sa trošku zmenila aj konzistencia, ktorá je trošičku redšia, čo tiež nie je na škodu. Uvidím ešte po dlhšom používaní, že či sa niečo zmenilo aj v účinkoch.


Ako som už pár riadkov vyššie napísala, keďže som mala celé ruky ponatierané všetkými masážitkami aké na predajni boli, tak som si chcela aj nejaké so sebou odniesť. Vždy sa chystám na Each Peach, a vždy z toho nejak zíde, a aj tentokrát, pretože som si vzala Strawberry Feels Forever, ktoré má tvar ružovej jahody - no nekúpte to! A tá vôňa - vonia - prekvapujúco - jahodovo. Vôňa nie je príliš sladká, vonia ako jogurt s čerstvými jahodami - nie, nepredstavujte si nejakú Jogobelu - pravý grécky jogurt a pravé jahody zo záhradky! To je tá vôňa! Pokožka je krásne jemná, premastená a voňavá. Nemám čo vytknúť :) Keď ho uvidíte a jahody sú vaša slabosť, tak určite sa pri ňom minimálne pristavte :)
Slečna mi pred odchodom zabalila do dvoch vzorkových kelímkov vynovený Drem Cream, po ktorom som tiež pokukovala - vonia jemne, čisto, upokojujúco, cítiť z neho levanduľu a pokožku naozaj ukľudňuje.
 
Už radšej končím, lebo dojmov v sebe mám ešte aspoň za fúrik, a komu by sa to chcelo čítať :)
Som zvedavá, kde ste vy stretli tú najmilšiu predavačku, a samozrejme - skúšali ste už nejakú z uvedených vecí?

8 komentárov:

  1. Juuj tíško závidím, ja som od Lushu ešte nič nemala, ale verím, že tá chvíľa príde:D majú skvelé produkty

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som tiež dlho predlho len snívala. Keď konečne prišlo moje "prvýkrát" stretnutie s obchodíkom, tak som nevedela čo skôr a bola som tam asi hodinu :D

      Odstrániť
  2. Z Lush som ešte nič neskúšala ale počula som o veľmi zaujímavých veciach. Keď ja nerada takéto veci nakupujem cez internet a v okolí žiadnu kamennú predajňu ani nemáme. Snáď raz :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, priznám sa, že Lush ani ja nechcem nakupovať cez internet, pretože predsa sú tie veci dosť citlivé na teplo a prenášanie v autách kuriérov je rizikové dosť. A za ďalšie - nie je nad to si to tam všetko pochytať, poskúšať, povoňať :)
      Ak budeš v zahraničí, tak určite sa po Lush pozri, stojí to za to :) Neviem presne odkiaľ si, ale napríklad v Budapešti majú hneď niekoľko predajní.

      Odstrániť
  3. píšeš to s takým nadšením, že by som si o tom ešte rada počítala:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No naozaj táto návšteva Lush bola iná ako ostatné :) A naozaj veľký dojem zanechala tá zlatá slečna predavačka, s ktorou sme tam dlllho kecali o všetkom možnom :)

      Odstrániť
  4. Super si to napísala :) a produkty od Lush som ešte neskúšala :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ak sa k Lush dostaneš, tak určite aspoň omrkni :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)